Vad har hänt med mig?

2011-01-05

Hejhej! Vaknade för en stund sen. Vid halv 1 ;o Jag kan verkligen inte fatta att jag ligger kvar så länge. Liksom jag går och lägger mig inte så jätte sent om kvällaren, iaf inte igår. Och så ställer jag ju mobilen på halv 8 på morgonen. Men det hjälper ju inte ett piss.
Jag vill verkligen inte ligga kvar i min säng, jag vill gå upp vid 9 eller nått. Men det är kroppen som vägrar att gå upp, för den tycker att min säng är så skön och man åker ner i madrassen. Jag ska skaffa en hård säng -.-
Men jag har bestämt mig: Idag så ska jag gå och lägga mig mellan 8-halv10 och så ställer jag mobilen på halv 8 imorgon och den ska ringa upp var femte minut.
Så sträng ska jag vara mot min kropp idag. Så jag får bara vara uppe 7-9 timmar idag alltså, men så blir det när man sover bort hela dagen. Punk och ett stort SLUT !

Nu är jag arg D: haha, neej bara skoja litegranna i inlägget. Men jag är sur på min kropp och jag ska göra så som jag har skrivit ;p
Haha hejdå :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0