en blomma

2011-07-07

Jag, Anna och mamma tänkte åka till frödinge tsm och fika lite. Jag ska bara titta om den ens är öppet. Annars så skulle jag inte sitta här. Inte när det är ett sånt här fint väder ute.
Om det inte är öppet så får vi försöka och hitta på något annat att göra. Har ni några förslag. Vad två döttrar och en mor kan hitta på tsm?
Anna stor just nu i duschen. Och jag ska nog duscha efter henne. Haha, det hela var ju att jag skulle kolla om frödinge var öppet. Men istället sitter jag på facebook och bloggar med musik till (y) Det är typiskt Linnea det!
 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0