en obehaglig känsla

2011-07-15

Ska snart gå och hjälpa till med maten tänkte jag. Blir lite kyckling, ska bli gött. Sedan så ska vi åka ut till Norrhult hade vi tänkt och hälsa på lite kanske. Så att vi hittar på något. Och så är det så mysigt där ute. 
Känner lite sjuka i mig. Vill verkligen inte bli sjuk. Kan man ens bli sjuk på sommaren? haha. Jag har aldrig varit med om det iallafall. Ni kanske tycker att jag är lite töntig och trög nu. Men jag säger bara min sanning.


Haha, bara någon bild från där ute ! 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0