fyra av fem

2011-07-04

Bloggade inget mer igår eftersom jag åkte in till stan vid åtta. Skulle gå på bio med Anna och mamma. Vi gick på Kronjuvelerna. Den var väldigt sorglig faktiskt. Först så trodde jag att det skulle var aen rätts så tråkigt film, som inte min typ. Men det var jätte bra. Så bra så att den förtjänar fyra stjärnor.

Men nu är det en ny morgon och en dag. Som ska hände massa nya händelser i. Och jag måste berätta, att sedan igår då jag såg filmen Remember me. Så har jag verkligen inte kunnat sluta att tänka på den. Och jag förstår inte varför. Jag har sett massa sorgliga filmer, men just den här fasnade i mitt huvud. Jag brukar tänka till mig själv att det inte är någon att vara ledesn eller rädd för, för att det händer ju inte på verkligeheten. Men det kan jag ju inte säga till Remember me filmen. För den största scenen har ju hänt verkligt. Jag kan ju inte säga för mke, till dom som inte har sett den. Men jag förstår inte varför jag inte får ut filmen ut ur mitt huvud.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0