har ätit min frukost nu

2011-07-03

Vet inte vad som hände med min mobil i morse. Jag ställde på alarm på klockan åtta. För att ha gott tid på mig att ta en lång och varm dusch. Men mobilen funkade ju inte. Men jaja, jag behöver väll inte vara som en snigel i duschen varje gång.
Ska till Vendela idag. Har saknat henne enormt mkt. Har inte träffat henne på evigheter. Så jag tänkte ta och börja ta kontakt med henne igen. Så vi ska träffas idag. Men jag har ingenaning om när. Jag får inte redigt tag på henne just nu, hihi.

Händer hos er då? Vad ska ni hitta på på en söndag. Hoppas vädret håller sig iallafall och ni får det kul :) hörss!

 
<-- Linnea&Vendela -->


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du är med :)

2011-07-03 @ 09:49:02
URL: http://jennnyholmgren.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hoppas du får en bra dag! :)

2011-07-03 @ 09:52:49
URL: http://www.emlas.se
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra idag?:D



KRAM

2011-07-03 @ 10:05:11
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Malin

Idag har har varit hos min mormor och morfar! har precis kommit hem. hoppas du har det kul med din kompis! :)

2011-07-03 @ 15:39:23



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0