har inga bilder...

2011-07-28

Dax för ett inlägg till nu? Åkte hem från Emelie rätts så tidigt idag. Runt fyra-fem där någonstans. Bara för att hon var tvungen och ta hand om den där hästen. Hon ska tävla i morgon. Hoppas hon lyckas bra iallafall. Hennes tävlingar intersserar inte mig så mke. Me ndet var iallafall roligt att hon hittade en ledig dag för mig.

Resten av kvällen har jag bara slappat och varit lat. Tagit det lugnt och så. Har inte kommit så långt med den där städningen som jag pratade om. Så jag tänkte att jag kunde sitta här ett tag, och sedan ta i tag inne hos mig.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0