Hemma i Stensnäs igen

2011-07-21

Hejsan alla. Är tillbaka vi datan, har kommit hem nu från min semester vid High Chaparral. Har förresten tagit reda på att det stavas med två r ;) hihi. Har inget som jag orkar att berätta nu från semester. Imorgon så tror jag att jag kommer visa mina dagar i bilder bara. Om jag orkar. Har inget speciellt planerat tills imorgon.

Är helt slut och trött. Men klockan är bara lite över tio. Och det är sommarlov, så det känns lite sudär att gå och lägga sig så här tidigt på ett fritt sommarlov. Men jag kanske ska packa upp min packing. Då borde tiden gå lite väll. Och så slipper jag ta i tag med det imorgon.

Men har allt varit bra hos er eller. Vad har ni hittat på? :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0