hjärnsläpp i ett halvår..

2011-07-29

Ända sen sommarlovet började, så har jag inte haft rätt någongång om vilken dag det är. Som idag tillexempel, är det fredag eller lördag? Jag har visst verkligen ett redigt sommarlov. Så här glömsk har jag nog aldrig varit.

Har iallafall svarat på frågestunden nu, som en del har sett säkert. Hade glömt bort den helt och hållet om jag ska vara ärlig. Det hade nog ni också gjort lite halft tror jag, haha. Så jag har suttit här en stund. Ska snart gå här ifrån och hitta på någoting.

Och nu segar datan lite, så kan inte lägga upp någon bild eller fortsätta inlägget...

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0