irish softcoated wheaten terrier

2011-07-31

Eftersom vi har varit hundvakt åt två olika hundar på sistone. Med lite lika namn, som jag tycker iallafall. Så tänkte jag berätta lite nogrannare för er. Så att ni inte rör ihop det så mke. Eller så att jag inte rör ihop det så mke för er. Hihih.


Irish softcoated wheaten terrier

Det är den hunden vi är mest hundvakt för. Och som kommer till oss imorgon och stannar i tre dagar. Det är Carola med familj´s hund. Som kallas då för Chivas. Bara att deras hund är med korthårig än den hunden som är på bild. Alltså så är det inte Chivas som är på bild. Den är busig och gillar fönster, fötter och öron. Jag har även blivit en favorit hos honom, eftersom förra gången vi sågs fick jag massvis av pussar i ansiktet, hihi.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0