lyssnar på Robins trummande

2011-07-31

Nu har både vovven och Liselott med hennes familj åkt hem. Vi fick vara hundvakt åt mammas kompis hund idag också. Jag vet vad hunden heter, men inte hur det stavas. Men typ ******* uttalas det iallafall. Hon kom till oss lite innan Liselott kom. Som kom runt två tiden. Har iallafall haft jätte kul med både hunden och de små barnen. Men nu åker Stockholmarna hem imorgon. Kommer sakna de lite faktiskt. Det blir nog ett bra tag tills vi får de dom igen.

Imorgon så kommer lille vovven Chivas hem till oss klockan åtta på morgon. Jag vet att det kanske blir lite rörigt med alla hundrar här. Men iallafall så ska Carolas familj bort i tre dagar, så då får han vara hos oss. Och han ska nog trivas, det ser jag till, hihih. Men det blir väll bara uppstigning imorgon då.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0