mitt hjärta brinner för dig

2011-07-26

Ska försöka att blogga nu, även att Anna sitter och glor på. Gillar inte precis när folk läser det jag skriver i inlägget när jag bloggar. Har faktiskt ingenaning om varför, haha.

Kanske blir det sista inlägget för ikväll? tog min kvällsmat för en stund sedan. Ska se nu efter det här inlägget om det finns någon bra film på tv. Ska väll snart gå och lägga mig också, antar jag. Ska upp imorgon, det blir att dra sig till Linköping. Hör att Bella är uppe också. Så det blir att somna till ett gnisslande högljud hjul och gnagnade galler. Fast är ju förstås van vid det. Så det blir nog inte så större fel. 

Har inte haft några roliga bilder i inläggen på sistonen. Det är nog dax att ta en runda med kameran tror jag. Här kommer det bara någon bild.
 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0