o´boy beroende?..

2011-07-30

Är verkligen inte på någon blogghumör idag känner jag. Sitter just nu här med min musik på. Samtidigt då jag hör ljudet av tv i tv- rummet där Anna sitter, och gnisselhjulet hos Bella. Annars så är det tyst och lugnti lilla villan. Det är faktiskt rätts så skönt att vara ensamen hemma. Om man räknar bort Anna då, haha. En bror som är med sina kompisar och sina föreldrar som är någon annanstans i världen.

Har suttit och glott på någon film hela kvällen. Har ingenaning vad det är för film eller vad den heter. Men bra är den iallafall. Sitter ännu en gång med ett glas o´boy i handen. Väldigt gott gott. Nu till kvällen.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0