så ni vet

2011-07-17

Har faktiskt en bra anledning till att jag inte har bloggat något under dagen. Det är för självaste min bror fyller 19 år idag. Grattis!! :) Gästerna har precis åkt hem. Så jag passade på att blogga lite. Ja, vad händer ikväll? Måste iallafall städa Bellas bur. Det är verkligen ett måste nu. Jag vet att jag har sagt det i flera dagar i rad nu, och att det aldrig har blivit av. Men det är för att massa andra saker kommer och hoppar upp framför näsan på mig. Haha, men ikväll så är det ett måste ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0