bilden från mobilkameran

2011-07-18

Liselott, Viktor, Love och Noah åkte hem runt nio. Efter det drog jag, Anna, Robin och mamma ner till GH för att köpa lite gott. Till resan imorgon. Men nu är vi hemm igen. Och jag kan säga att det har varit en jätte kul kväll. Det har varit mke bus i de små barnen. Jag vart visst deras favorit ikväll. De satt och klängde och klättrade på mig. Haha, de är ju för söta. Hoppas att jag får träffa dom så snart som möjligt igen.

Nu ska jag nog gå genom min packning så att jag är upp till 100 att jag har med allt jag behöver. Min packning på bild. Tycker inte att den vart så stor iallafall ;o eller?


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0