Svaren på frågestunden

Postad av: M e l i n d a
1: varför började du blogga?
2: Varför började du blogg?
3: Favoritfärg?
Svar:
1. För att en stor del av mina vänner tyckte att det skulle passa mig att blogga. Så jag testade och så verkade det lite interssant.
2. Det är nog lila.

Postad av: Anonym
* va har du för kamera?
* hur länge har du bloggat?
* varfö e din blogg så bra?
Svar:
1. Jag har en kodak.
2. Från September 2010. Alltså i 11 månader nu.
3. Haha, har ingenaning. Men tack så mke.

Postad av: Amanda
Hur mår du idag?!
Favorit färg?!
Favorit artist?!
Vad ska du göra sedan?!
Favorit mat?!

kram!! :)
Svar:
1. Jag mår alldeles utmärkt.
2. Det är lila.
3. Jag har faktiskt ingen favorit precis. Men jag gillar Ulrik Munther, Minnah Karlsson och Green day. Det är bra musik.
4. Sedan ska jag nog börja rensa lite och städa mitt rum.
5. Det blir nog kyckling.

Postad av: Viktoria :)
Hur många besökare har du ber dag? :)
Svar:
Det beror på hur mke jag bloggar. Men mellan 20-40.

Postad av: Tom
Vad är det du tycker är mest töntigt med dig själv? :D
Svar:
Det är nog att jag är rädd för damsugare, fönster och bilar mest.

Postad av: Moa
Är du pälsallergier? =)
Svar:
Ja det är jag. Och det är inte det roligaste jag är med om.

Postad av: Elaine♥
favoritfilm´?
Svar:
Det är nog Remember Me och Dear John.

Postad av: Moa
Hur började du blogga? :)
Svar:
Hur jag började? ja, jag bara började för att mina vänner ville det.

Postad av: Sarah
Varför började du blogga?
Hur många läsare hat du?`
Svar:
1. För att mina vänner ville det, och så tyckte jag att det verkade lite roligt.
2. Mellan 20-40 per dag. Beror på hur mke jag bloggar också.

Postad av: Kristina
Hejhej. Ville bara fråga
hur du kan vara så söt och
är det många som läser din blogg? :)
Svar:
1. Själv så tycker jag att jag inte är det, men tack så mke.
2. Nae inte så värst många egentligen.

Postad av: Emil
Fotar du ofta, om inte så kan du väl göra det.
Du tar fina bilder! :D
Svar:
Ja, ibland gör jag det. Har inte blivit av så mke på senaste tiden. Eftersom min kamera dampar lite. Och tack så mke.

Postad av: Emilia
Hur länge har du bloggat?
Svar:
Jag har bloggat sedan September 2010. Alltså i 11 månader.

Postad av: Anonym
Hva synes du om Norge?
(Vad tycker du om Norge?)
Svar:
Känner ingen i Norge och har aldrig varit där. Men det verkar som ett fredligt land (Om man inte tänker på det som precis har hänti Oslo). Och det är säker fint där. Det är ju vårt grannland med så.

Postad av: Ellen
har du något intresse?
gillar du att resa?
Svar:
1. Ja, jag gillar att hitta på saker med mina vänner och familj. Och så älskar jag ju att fotografera.
2. Ohja, det är härligt.

Postad av: Matilda
gör du dina header själv? :)
Svar:
Ja, det gör jag faktiskt.

Postad av: Viktoria :)
Jag såg att du hade fått hm-katalogen, tyckte du om den? Vad tyckte du var fint? o vad ska du köpa? Du kan ha denna fråga på frågestunden om du vill :)
Svar:
1. Jag tyckte om den. Fast vår- katalogen var mer fina kläder i.
2. Jag hittade något linne o jacka som var fint.
3. Jag har tänkt på att köpa den jackan som jag kan använda till våren och hösten.

Postad av: Adam
När du skriver "mke" menar du då förkortningen till mycket? :P
Svar:
Haha ja. Egentligen så är ju förkortningen mkt. Men det är jag som är en typiskt smålänning och skriver mke istället.

Postad av: Felicia
Om du skulle beskriva dig med tre ord vad skulle de va för ord då?!! XD
Svar:
Jag vet inte redigt. Ungefär glad, snål och kaxig. Fast jag är ju förstås snäll!

Postad av: Ida
hej! ♥ här kommer många frågor! ;)
1.hur länge har du haft din blogg?
2.hur många nagellack har du?
3.vilka är dina bästa vänner?
4.cola eller fanta?
5.vad gillar du för godis?
6.vad är det roligste du har gjort nu i sommar?
7.lockigt eller platt?
8.vilken är din favoritfärg?
9.kan inte du göra ett video inlägg om nånting?
10.liseberg eller gröna lund?
11.favorit mat?
12.om fick välja vart skulle du helst vilja åka?
13.vad gör du innan du lägger dig?
14.vem var du senast tillsammans med?
15.tv eller data?
16.var gör du dina headrar?
17.vem är din förebild?
18.favoritlåt?
19.vilka bloggar läser du?
20.vad tycker du om mig?
21.svart eller vitt?
22.gillar du justin bieber?
23.puss eller kram?
24.gillar du nån?
25.var åkte du på semester förra sommaren?
26.ute eller inne?
27.vad har du för musik smak?
28.vilken är din favorit affär?
29.hur många väskor har du?
30.ska du ha smink när du börjar i 6:an?
31. vad tycker du om min blogg?
32.favorit film?
33.favorit sport?
34.gillar du ditt utseende?
35.Om du fick ta med dej 5 personer till en öde ö, vilka skulle det ha varit?
36.favorit blogg?
37.pool eller hav?
38.hur många mascaror har du?
39.popcorn eller chips?
40. hur vill du att din kille ska va?
Svar:
1. Jag har haft den sedan september 2010, alltså i 11 månader nu.
2. Mellan 14-16 st.
3. Jag har inte precis några bästa vänner. Men mina närmaste är Emelie, Moa, Linnea och Maria.
4. Fanta helst.
5. Choklad är favoriten.
6. Oj, svår fråga. Men det är väll alla påhitt med vänner oh familj.
7. Beror på hur ens hår ser ut. Men själv har jag ju platt.
8. Det är nog lila.
9. Jo visst. Om mina läsare vill det så.
10. Liseberg för min del.
11. Kyckling.
12. Utomlands så är det nog Grekland, Afrika och Hawaii mest. Men om du tänker bara i Svergie, så har jag ingen aning.
13. Antagligen läser eller lyssna på musik.
14. Om du menare som pojkvän, så vill jag inte säga.
15. Data.
16. På massa olika sidor.
17. Jag har ingenaning faktiskt.
18. Wonderwall & Sticks and stones - Ulrik Munther. American Idiot - Green day.
19. Om jag ska vara helt ärlig, så förjer jag knappt ingen. Men jag kollar in hos mina vänner då och då om dagen.
20. Eftersom jag inte har någon aning om vem du är, så kan jag inte svara på frågan. Men om man lär känna dig så är du nog snäll.
21. Vitt.
22. Nej, verkligen inte.
23. Båda!
24. Ja, det gör jag.
25. Till göteborg och några andra små resor.
26. Beror på, men ute på sommrarna.
27. Svår fråga. Ungdomlig musik som ungdomar? haha.
28. gina tricot, cubus och halft H&M.
29. Runt 5 kanske.
30. ehm, jag börjar åttan nu och jag använder redan smink.
31. Ingenaing, eftersom du hoppade upp så plösligt.
32. Remember Me och Dear John.
33. badminton är kul.
34. Halft kanske, inte precis.
35. Emelie, Vendela, Linnea och en hemlig. Den femte vet jag inte.
36. Har ingen favorit precis. Men Emilias är en rolig blogg.
37. Blir nog pool isåfall.
38. Två tror jag.
39. Chips.
40. Söt, mjuk&go, omtänksam, snäll. Det är nog det viktigaste för mig tror jag.

Postad av: Erik du vet XD
vad är ditt fullständiga namn och vad kallas du för mest och vad vill du bli kallad för? XD
Svar:
1. Det är Astrid Linnea Susanne Zeijlon.
2. Det är nog Zeijlon och fjortis.
3. Zeijlon, Z och Linnea.  

Postad av: Simon
för det första hur fan kan du va så smal!! för det andra hur mycket väger du inte du borde typ vara efter med vikten med din längd och ålder eller!??? :O
Svar:
1. Jag har ingenaning. För jag har inte försökt att gå ner i vikt, jag föddes så här.
2. Jag har ingenaning om hur mke jag väger.
3. Jo, det är jag faktiskt lite.

Postad av: Sofia
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Svar:
Jag har faktikst ingenaning om det.

Tack för alla frågor och jag hoppas att ni är nöjda med era svar. Annars så får ni väll fråga igen.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0