alla mina presenter i bilder

2011-06-12
Jag kommer skriva vad det är och från vem eller vilka det är från :)

leksakskeppet till Bella - familjen (fattas en del, så vi ska byta ut den)

linne - familjen

eclipse filmen - familjen

badmadrass - familjen

hårklämmor - familjen

nagellack - familjen

200kr + kort - farmor

ihoppsydd linne&byxor - Christer, Netta, Dennis och Erika

linne - Christer, Netta, Dennis och Erika

linne - Christer, Netta, Dennis och Erika

300kr + kort - mormor och morfar

parfym - Bosse och Maggan

linne - Emelie

Tror att det var allt, men är inte säker. Tror nog att jag kommer få en present av Maria imorgon med. Hon hade iallfall köpt en till mig sa hon, fast hon var i Norrköping i fredags så jag kunde inte få den xd

Kommentarer
Postat av: My

Fina saker du fick! :)

2011-06-15 @ 12:56:20



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0