bloggade jag igår?

2011-06-13

Det känns som att jag inte har bloggat på en evighet. Men det var väll igår som det var senast. Nu är det iallafall måndag idag då. Skolan har varit helt okej. Vi kör fortfarande med helt vanliga lektioner, men imorgon så är det den sista jobbardagen.

Nu så här hemma så är det snart mat tror jag, om jag inte tror fel. Jag ska bara sitta här lite sen måste jag väll hitta på något. Tänkte ta ett dopp ikväll, i sjön. Men ungefär hela familjen och fått sjukan, tom jag lite faktskt. Jag har en väldigt besvärig huvudvärk, och näsan kan ta och sätta igång ibland och rinna. Men annars så tänkte jag måla naglaran lite ;) hihi

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0