dax att sova för min del..

2011-06-15

Jag tror nog att det skulle vara smart att gå och lägga sig snart. Om jag vill hinna bli frisk innan fredag. Dagen har iallafall varit helt okej. Skoldagen kanske vart lite uttråkad, men det dög. Blåste mke men det var ändå mysigt att vara med sina vänner.
Här hemma så la jag mig och sov ganska så bra länge och det hjälpte min sjuka faktiskt, blev lite friskare. Har hjälpt till mamma att baka lite nu på kvällen och så. Imorgon så ska vi baka det sista och sedan så blir de storstädning i hela huset. Blir nog inte så farligt. Och så är det ju sista dagen imorgon i skolan. Om man inte räknar med skolavslutningen på fredagen. Vet inte upp till 100% om jag ska gå, blir nog lite tajt om tid om jag ska hinna med med Robins student också. Men får se, det får jag tänkte på lite mer imorgon :)
bara någon bild som jag tog idag..

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0