fjärde inlägget

2011-06-22

Sådär! Då har jag ännu engång kommit hem från stan. Jag, Robin och mamma åkte in för att handla lite. Det vi missade o handla igår, typiskt oss. Robin h'ngde bara med för att köra, UTAN övningkörskylten! Just det, han har tagit körkortet nu. Grattis broder, och kör nu försiktigt!
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på precis. Om jag ska kolla på tv om det finns någopt bra. Eller bara lägga mig och läsa någon tidning eller bok.

Härliga rubriker jag har idag ;) kanske lite dryga men det bryr jag mig inte om. Bara att det står något där uppe.


bilden har inget med inlägget att göra..

 


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0