För mig, är du perfekt

2011-06-05

Igår så låg jag ute i gräsmattan med musik och pluggade, gjorde det efter jag hade arbetat lite i trädgården. Senare så åkte jag, Anna och mamma ner till godishuset för att köpa glass. Det satt perfekt, en fin belöning för det hårda arbetet. Mamma släppte av mig och Anna på hemvägen vid sjön. Så vi gick ner och tog ett kvällsdopp. Senare så var klockan runt nio när vi kom hem. Så satt jag vid tv lite och pluggade ännu mer. Kvällen vart väldig rolig :)

Idag så kom jag upp väldigt skapligt. Kollade på tv lite och åt frukost. Just nu så sitter jag här och hitter inte på så mke. Tänkte att jag skulle göra klart alla religionsfrågor nu. Och senare vid tolv så åker jag och Mamma till Tovehult för att fika lite. Blir nog bra. Sen ska jag sola och hitta på saker idag. På kvällen så ska jag sitta och nöta med religionen och engelskan. Låter som en bra dag iallall :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0