första juni tvåtusenelva

Hejsan! Då så har vi kommit in i Juni då. Närmare sommaren, härligt. Skolan har vait helt okej idag. Lite jobbiga lektioner och tråkiga, men det har funkat. Det var sista dagen i dag i skolan. Och nu har jag fem dagar ledigt. Härligt, slipper skolan ett bra tag. Men jag måste sitta hemma och plugga ändå, usch.

Jag vill gärna ta med Anna till ett bad nu. Hade idrott sista timmen idag. Vi var ute och körde vollyboll. Är fortfarande helt svettig och varm. Får se vad som händer :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0