från början till slut

Tänkte att jag skulle berätta hela min dag igår :) från början till slut.

Mamma kom in till mig runt kvart över sex för att fira mig lite. Hon började att jobba vid sju till tre. Så hon ville fira mig lite innan. Så vi fikade på bulle och dricka. Fick ett paket med, det var typ ett leksakskepp till bella. Med massa stegar, hyllor och hus på. Somnade om och sedan vid halv tio så kom pappa och Anna in till mig. Sjöng och jag fick två paket, en skit snygg tröja och filmen Eclipse. Gick upp och så var det framdukat som en frukostbufe på bordet. Där låg det ännu mer paket. Då jag fick nagellack, hårklämmor och badmadrass. Åt frukosten och sedan fick jag göra mig ording lite. Pappa och jag åkte sedan till Hjorted med farmor till farfar grav. Vi planterade nya blommor hos honom. Kändes skönt att vara hos honom lite på sin dag, saknar dig farfar <3... Fick sedan min present av farmor, en kort och 200 kr. Kom hem igen och farmor följe med in. Vi firde mig lite med fika och så. Efter det så försökte jag svara på alla gratulationer som jag hade fått lite här och där. Sedan hoppade jag in till duschen. Fick fixa mig ännu mer och så åkte vi in till stan. Träffade mamma och vi gick upp till min kusin, morbror och ingifta mosters lägenhet. Där nästan hela släkten var. Fick 300kr av mormor & morfar, två linnen och en ett annat klädsplagg av Christer, Netta och Dennis, parfym av Bosse och Maggan. Vi åt på smörgåstårta och frallor. Fikade på efterrätt, glass och chokladfingrar, bulle. Sedan så bara umgicks vi. Blev att åka hem sedan runt sju tiden kanske. Stannade vid kvantum och hyrde Little Fockers filmen och köpte chips och ostbågar. Åkte hem och hela familjen myste tillsammans framför tv:n. Sedan sent på kvällen runt elva så åskade det lite. Tänkte blogga med det gick inte då. Men jag passade på att städa Bellas bur eftesom jag glömde det i trosdags. Sedan vart det bara att gå och lägga sig. Alla presenter kommer i bilder senare :))

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0