Gårdagen är avklarad

2011-06-18

Oj, vilken dag det var igår. Helt toppen. Kan inte förstå att min egna bror har tagit studenten. Helt otroligt, det känns ju inte alls länge sen man satt och lekte med honom. Men grattis iallafall Robin, du har klarat hela skolan nu <3
Först så var jag på min egna skolavsluting. Det var mest niorna som gjorde allt, åttorna och sjuorna satt bara och glodde på. Sedan så åkte jag hem. Var hemma en kort stund sedan så vart det bara att hoppa in i bilen igen. Var världens kö i stan överallt kan jag ju berätta. Robin sprang ut strax efter ett där. Grattade honom och fotograferade lite. Började spöregna och åska när vi var på väg upp till mormor och morfar. Var där en kort stund. Sprang sedan ner till stan igen för att se när studenterna åkte uppför storgatan i lastbildar och traktoren och sånt. Fotade massa och letade efter Robins vagn. Sedan vart det bara att åka hem och fixa det sista hemma innan alla kom dit. Robin och Johanna åkte med pappa i impalan en sväng inne i stan innan de åkte hem osv. Här hemma så var hela släckten och vi åt mat och fikade och så. Vid halv tolv på natten så åkte de sista gästerna hem och jag fick äntligen gå och lägga mig. Var skit trött efter dagen och är ännu det.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0