har målat lite..

2011-06-13

Har då målat på mina nagalr lite. Bilden kanske vart lite suddig, men det är inget som jag bryr mig om. Just nu så hoppade anna in i duschen, jag som tänkte göra det. Men jag får väll sätte mig lite framför tv:n och glo, tills hon blir klar. Eller så kör jag duschningen i morgonbitti istället. Blir nog skönare så.
Jag tror att jag är på väg till att bli sjuk, så det blir inget kvällsbad för min del. Har fortfarande ont i huvudet och har börjar fått ont i halsen nu också. Det är inte bra, jag kan ju inte gå och blir sjuk till början av sommarlovet.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0