måndag

2011-06-27

beger mig till stan nu tio i med Anna. Ska bli kul att umgås lite med henne faktiskt. Hon ska träna först så jag vet inte redigt vad jag ska hitta på då. Men sen så ska vi ner till stan. Åker hem vid tre med mamma, eftersom hon slutar jobbet då. Vet att jag redan har berättat hela dagen typ, men jag gjorde det en gång till nu, haha.

Det är varmt ute faktiskt. Och solen har kommit fram. Men det börjar säker att regna i stan bara för att vi just ska in. Brukar oftas vara så.


vet att bilden är utjatad. Men har inga nya.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0