Midsommar i bilder o text!

Midsommar i solhem 2011. En överkul midsommar.












Vi åkte till Solhem runt tolv. Sedan när alla var samlade, och det var runt ett, så gick vi alla ner till en grannsjö. Där åt vi vår lunch tillsamman. Potatis, rostbiff, sill, potatissallad och massa annat. Jag och Anna gick hem efter det för att hämta batterier och så till min kamera (det var då jag bloggade). Tog cykeln tillbaka och så. Hade lite nutidsrunda och lite andra akterviteter. Grillade senare på kvällen och så, var jätte gott kan jag säga. Sedan så tog jag och Anna cykeln och cyckla hem igen. Vi vet egentligen inte varför faktistk, vi hade bara lust av någon anledning. Sedan så blev det fika på jordgubbstårta och kaffe. Sedan blev det bara att alla blev fulla och jag satt och mysade med Anna med ostbågar och chips ;) 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0