Min dag imorgon, bara min

2011-06-10

Jag och Anna fick tjust av Johanna förut till GodisHuset. Hon skulle ändå tjutsa pappa till Västerum, så vi två passade på att hänga på. Hämtade upp oss igen och körde hem oss, sedan så åkte hon vidare till stan. Så just nu så är jag och Anna emsamna i huset, och det kommer vi nog vara stort sett hela kvällen :) väldigt skönt faktiskt. Ska kolla på Talang 2011 och Wallandet precis som alla andra fredagar. Och tjocka oss på godis.

Imorgon så är det ju min dag. Kommer nog inte bli så mke bloggande. Jo kanske mellan elva till ett halv två. Får se, tror faktiskt att jag skulle kunna hinna med det faktsikt. Men ni kan ju alltid ta er en titt. Kanske har massa pauser som jag hinner blogga på. Men annars så kommer jag blogga rejält på söndagen :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0