Min nyaste idooool

2011-06-10

Anna och jag är fortfarande ensamna hemma. Vi sitter och kollar på Talang. Vi både är fortfarande häpna av Simon med kuben. Även att han var för en halvtimme sedan eller mer. Vi fattar inte att han klarar det :o Han klarar det med foten, han klarar av fem styckna på en minut + en med bara en hand, han klarar det på en minut med ögonbindel. Hur bär han sig åt? Simon Westlund, du är min nya idol!
Om inte han vinner Talang 2011, då så förtår inte svenska foket på sig talang :))

Fick nyss reda på att han VANN! :D Anna och jag har gkjort så många glädjeskutt och skrik nu :DD

Kommentarer
Postat av: Molly

Han ÄGER fan!!!!!! :D

2011-06-11 @ 10:37:03
Postat av: My

Han ägde fan ut alla andra!!!

Han är klart bäst!!! :)

Avgudar han!

2011-06-11 @ 10:39:42
Postat av: Molly

Är såååååå jävla glad att han vann!

Hur fan kan han göra det där? :o

Jag klarar fan inte ens den där kuben på 3år säkert :o tihihi, men är jävligt glad att han vann!

2011-06-11 @ 10:41:07
Postat av: David

Han är fan grym!

Kollade igår på han, försökte också göra så snabbt som han, men de gick dock inte :s fattar inte hur han kan klara det, du såg där han bara gjorde det på 15 sekunder? Jag klarar det inte ens på ett år :OOOOOO Han är grym!

2011-06-11 @ 10:53:51
Postat av: Sarah

Jag fattar inte hur kan kan vara så bra!!

Han är ju f*n AS GRYM!!! ingen annan skulle fan klara av det han gör! ÄLSKAR HAN!

2011-06-11 @ 11:13:41



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0