"Morgonen"

2011-06-28

Äter frukost just nu? vaknade väldigt sent, för att man inte blev väckt, haha. Anna håller på att packa lite fika och så. Vi ska dra ner till sjön och ha lite roligt. Alla har sina egna ärender idag. Vi är just nu själva hemma, och snart så blir huset själv hemma. Pappa jobbar, mamma är i stan med kompis, Robin ute på en båt med en kompis och ska antagligen sova där. Anna väntar bara på mig lite och sen ska vi dra oss neråt.

Igår föresten, minigolfen var verkligen kul. Även att man är en dålig förlorare, haha. När vi hade spelat lite så gick vi ner till donken för att ta en glass. Sedan gick vi världens långa promendag genom hela västervik. Kom hem sedan vid elva på kvällen. Det blev verkligen en roligt dag igår, tack alla!

 


en liten sommarbild.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0