Slå det om ni kan ;)

2011-06-05

Robin och jag cyklade ner till godishuset förut ikväll. Jag kan ju säga att det var väldigt jobbig. Visst så är det inte så långt hemifrån oss ner dit. Men att cykla på en jätte liten cykel som knäna når ovanför styret på, och att växel inte funkar så man var tvungen att trampa för livet för att komma en meter, och cykla uppför massa branta backar - så var det min mest jobbigaste träning i hela mitt liv. Men jag fick min belöning, köpte tuggummi där nere. Så var det bara att cykla hem igen. Jäkligt många bakar och skit. Att Robin ens fick med mig, att jag ens gjorde det? haha.

Som ni nog har sett så har jag bytt header. Den kanske inte vart så där jätte bra. Men jag ver så trött på den gamla nu så jag gjorde en ny bara på en snabbis. Gör ording en liten bättre imorgon eller när jag har tid.

Nu så har jag suttit här vääldigt länge. Så kanske ta en macka och sätta mig i tvrummet och se om man hittar någon sevärt. Sen är det väll bara att plugga och sova :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0