Snabba sammanfattningar om min dag

2011-06-15

Har hjälp till att städa altanen nu. Har spolat på golvet, tvättat alla möbler, hämtat stolar ochsåvidare. Är riktig nöjd med mitt arbete. Ikväll så blir det att städa Bellas bur, mitt rum, och resten av hela huset. Mamma ska göra maten och baka det sista.

Skolan idag har varit helt okej. Ganska slapp om ni frågar mig. Kom först till skolan, städa ut skåpen då som tog några tio minuter. Sedan vart man indelade i grupper och skulle lösa några uppgifter, gick galant för oss. Sedan vart det ett kort möte i aulan med alla sjuor. Vi pratade om elfa och sånt, hade prisutdelning. Sedan vart det att sticka ner till brucksliden och kolla på fotboll. Niorna vann mot lärarna med 6-2 tror jag att det blev.
Sen vart det bara att åka hem. Har bara hunnit med att städa här :) Där var en kort och snabb sammanfatting om min dag.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0