svårt med rubriker

2011-06-04

Jag, Anna och Robin gick ner till sjön förut idag, vi tog oss ett dopp :) Det var verkligen härligt, skönt att svalka av sig lite. Dagen har ju varit jätte varm. Solade lite förut idag, vet inte om det vart så mke skillnad. Åt mat för någon timma sen kanske. Och nu är vi ute och arbetar. Jag sprang bara in en stund nu för att blogga. Mamma och Anna arbetar med buskarna, och jag jobbar i Toffsas bur lite. Kan vara lite roligt för henne och ha lite sällskap :)
Jag vill också åka ner till Gudishuset för att köpa en glassbägare. En liten belöning till oss alla. Får se om det blir av. Skulle ju somsag plugga hela dagen, men inget har blivit av. Men om jag inte klarar av provet så får jag faktsikt skylla mig själv :)

typiskt jag där uppe ;o

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0