toorsdags förmiddag

2011-06-02

Då har vi kommit in på den andra dagen i Juni. Har inte hänt så mke här i Stensnäs. Sov väldigt länge idag, till halv elva tror jag. Gick upp och åt frukost tillsammans med Anna. Och nu så sitter jag här lite. Ett väldigt fint väder ute, kanske blir ett bad idag med? funderar också på att cykla ner till Godishuset och köpa glass. Är iallfall ensam hemma ungefär med Anna. 

Imorgon så blir det iallafall att åka till Linköping runt åtta tiden. Får se om jag hinner med med något morgoninlägg. Bli oftas stressad på morgorna, men det beror när jag kommer upp ur sängen också. Men jag ska iallafall åka med Anna, mamma, mormor och mofar. Blir nog roligt, ska gå i Ikanohuset och ikea :)

Bild från igår. Känns som att det är första dagen på sommarlovet idag.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0