tredje inlägget

2011-06-22

Har kommit hem från stan nu då :) har iallafall hittat lite presenter till Anna. Hittade också massa kläder till mig själv, men jag köpte ingenting. Och fråga mig inte varför heller. För det vet jag inte. Jag och Anna gick själva först på stan. Så mamma gick till en kompis och var med henne. Anna gick runt i massa olika affärer med mig efter sig så sa hon allt hon gillade som hon såg. Tog en fika tillsammans lite senare och bara tog det lugnt. Åkte sedan med mamma till Lager 157. Jag kom på, att där köpte jag två vanliga linnor bara. Hittade en jätte skön och fin tjockärmad som skulle passa gallant till sommarkvällarna. Men det var allt för dyr enligt mamma.
Efter det så åkte Anna ner till gokarten med några vänner. Så passade jag och mamma på att springa ner till affärerna och köpa det hon hade sett som hon gillade + lite till :))
Och nu så sitter jag äntligen hemma. Med verk i fötterna ochsåvidare. Snart mat här hemma. Ska bli väldigt gott, är utsvulten. Det blir bara pommes med lite chicken nuggets skulle jag tro.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0