dagen som har gått fort

2011-06-26

Det vart tydligen inte att blogga så mke idag. Fast så har jag ju inte gjort så mke under dagen, så jag har ju egentligen haft tid till det. Men jag har bara inte haft orken till det. Man måste väll ha ett liv lite utanför blogglivet. Men som ni kanske ser så har jag bytt header ännu en gång. Men det var faktiskt Anna som tyckte det. Men jag blev rätts så nöjd med det själv. Sedan så har jag lagt till en liten "faktatext" under min profilbild. Som nu förtillfellet, inte finns någon profilbild i, haha.

Var nere vid Godishuset förut med Anna och pappa. Jag såg för någon vecka sedan att de hade fått tillbaka en godisak som jag bara älskade när jag var liten. De godiset fanns bara på marknader och jag fick alltid köpa sån för mormor och morfar, hihi. Har just nu, ingen bild på det. Så att det är lättare att förstå, men det kommer nog imorgon istället :)

Förresten så ska jag och Anna in till stan imorgon. Ska upp tidigt för att hinna med att duscha och så. Sedan så åker vi in till stan runt tio med en buss. Anna tränar vid simhallen medans jag tittar på eller gör något annat. Sedan så ska vi gå på stan för att shoppa. Det är jag som drar ner henne dit. Bara för att i onsdags så hittade jag massa snygga kläder till mig själv, fast vi skulle köpa presenter till Anna då. Så det blev inte att shoppa något till sig själv. Sedan vid tre då så slutar mamma sitt jobb, så åkter vi hem med hemkörning med mamma.

Men bäst att jag går och lägget mig nu, hörs. Kanske hinner med ett snabbinlägg på morgonen där imorgon.


avslutar med en liten bild :)


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0