vatten är härligt

2011-06-29

haha, skapligt kul det var med lite vattenkrig. Senare så blir det nog kanske att följa med och handla lite mat, eller kanske inte. Och så ikväll så blir det nog att äta lite mat vid sjön. Ska bli väldigt härligt. Blir att hoppa i och ta ett dopp till också. Det är så skönt att bada i det här stekta vädret. Vi har också sett att Anna har blivit bränd på HELA kroppen, medans att jag inte har fått någon färg alls. Och det skämtar jag inte om, jag är helt kritvit. Och det är inget som jag gillar.

 




bilder från idag :))


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0