Åker snart om några minuter

2011-03-12

har precis kommit ut från en lång, varm och skön dusch. Passar in i det här gråa, tråkiga kalla vädret. Jag måste nog skynda mig på lite. Familjen väntar på att jag ska bli klar så att vi kan åka in till Västervik. Familjen ska äta middag tillsammans ute. Lite onyttig middag, pizza och så. Tihi, men det är ju faktiskt lördag. Men för mig blir det väll att ta någon kycklingsallad, äter ju inte verken pizza, kibab eller hamburgare, haha.

Men ska föna håret och fixa och dåna lite nu :) bloggar mer senare.

Ser att våren är på väg och kryper fram :) Mke skönt.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0