äntligen så är datan ledig igen :)

2011-03-14

Har pluggat liiite granna nu :) tihi, inte så mke men det får duga. Ska plugga mer sedan innan jag ska sova. Har inte hänt så mke här inte. Blev en sådan förbaskad tråkig vardag för mig igen då jag inte gör någonting. Glodde på någon film nu på kvällen som gick på tv. Vet inte alls vad det var för någon men den handla iallfall om baseboll. Nu så sitter jag och glor på det okände med pappa och Anna. Fast det slutar nog snart, och då efter det ska jag borsta tänderna hoppa i sängen och plugga tror jag. Och sedan sova så sött :)

Någon bild som jag tog för länge sedan, hittade ingen bättre ~

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0