då var ledigheten tillbaka, eller?

2011-03-04

Fredag! Min första tanke är: inte supertråkiga lektioner i skolan, slutar tidigt, god mat, myspys på kvällen med familj och chips :) bryt, så kommer inte min fredag se ut -.- Min ser ut så här, en lång dag i skolan. Trodde seriöst att den aldrig skulle sluta. Sedan kommer man hem, helt slut. Tänker att man ska lägga sig i soffa och bara ta en tupplur men inte det inte. För min del så blir det att sitta vid köksbordet och plugga, plugga och plugga. Jag har massa saker att plugga på. Religionen, samhäll, svenska och historian. Jag har matte och musik med, men det är en aning längre fram så den behöver jag inte ta hem än.
puh, jag ska starta efter maten till kvällen. För då ska jag kolla på let's dance med familj och gott, och så kanske måste jag hoppa in i duschen med :)

Så nu är det mat här, sen blir det är kämpa ;o


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0