den första och sista

2011-03-29

Har varit dålig på att blogga idag, och jag kommer nog inte blogga så mke mera. Mitt humör bara sjönk ner nu på kvällen. Är ganska så trött och så. Tänkte att jag skulle kolla lite på no som jag måste plugga på och så vill jag hinna med med att duscha och göra mig ren tills morgondagen.
Känner mig lite sjuk oxå? inte alls kul, har inte lust och ligga hemma och sjuka mig. Men jag har hållit mig länge under sjuan tycker jag. Bara varit sjuk en gång och det var runt julen där någonstans. Jag har ont i halsen just nu, det har jag haft hela dagen. Så känner jag i huvudet lite nu med.

Nehe, känner att jag verkligen inte var på blogghumör just nu. Sittar och kollar genom lite bilder. Och jag hittar väldigt många gamla :o ni kan få se en mke gamal bild på mig som är tagen i någon sommar ;)

haha, så man såg ut :s massa tjocka kläder på sig och svart mitt i den varma sommaren? haha

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0