det är ju bara skit :)

2011-03.21

sitter och pluggar med mammas hjälp. Går inge vidare, det kommer nog inte gå så mke bättre på provet heller. Det är samhällsprov vi ska ha nu, och det är på torsdag. Känns inte så bra, så imorgon så blie bara massa plugg. Ikväll så ska jag bara försöka och bli klar med alla frågorna som jag har kvar, åhh.

Klockan är redan kvart över åtta, dagen har verkligen runnit iväg. Även att jag inte har gjort så mke. Men nu så ska tydligen pappa ha datan? men det är väll bäst så, så att jag kan återvända till mitt roliga pluggande. Kanske inte blir så mke mer bloggande idag? vet inte, men vi hörs iallfall :)

bjuder på en gammal bild på mig :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0