Emil i Lönneberga :)

2011-03-13

Jag tänkte att jag kanske skulle gå och börja plugga lite på svenskan som jag har. Skulle vara en bra idè men jag vet inte om jag orkar. Har suttit här en stund nu och kollat på lite videoklipp av Emil i Lönneberga :') haha, man kan aldrig växa ifrån honom och tycka att han är tråkig. Han är en gullig liten busunge. Vem älskar inte honom lixsom?

tihi, men om jag skulle ta i tag i läxan ändå. Ikväll blir det iallafall att duscha och sedan glo på tv. Solsidan och Walladner är ju ikväll. Vi pratade lite om att göra något gott till kvällen? Men jag är inte speciellt sugen på någonting. Har ätit så mke onyttigt så det räcker för min del, ska nog sluta med gosaker igen.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0