en dusch till skulle inte vara så dumt ;d

2011-03-23

Har duschat idag igen precis. Väldigt skönt på morgonen när mobilen ringer, man stänger av larmet och går genast in till en varm dusch. En bättre start på morgonen kan det inte bli.

Idag iallfall så kommer jag gå i skolan som vanligt, sen blir det plugg här hemma hela kvälleg igen. Är väldigt jobbigt, lärarna är ju störda att ta alla prov samtidigt oxå? Usch, men jag får se om jag får in något i huvudet. Vi har ju provet somsagt imorgon, den första lektionen. Har mest bara massa tråkiga lektioner idag -.- som engelskabas, teknik, matte tor jag oxå? men måste nog gå och fortsätta med min morgon :) höörrs sen 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0