en lång o varm dusch skulle sitta fint :)

2011-03-05

Jag sov till klockan 12 idag? inte min grej, det har jag inte gjort på jätte länge. I sommras kanske det var den  senast gången? Ingen väckte mig i morse och så var jag ju uppe ganska länge igår. Men jag tänkte gå och duscha nu, och sedan så får jag se om jag tar med min kamera ut på en fotorunda. Får se om Anna vill hänga med oxå :) hon känner sig lite sjuk och trött så hon kanske inte vill häng med. 

Idag så ska jag plugga -.- Det vart aldrig av igår, jag var för trött och så fanns det inget roligt att plugga ;d haha. Måste bli klar så att jag är redo för alla prov som kommer ;s Jag vill gärna få bra betyg så att det går bra för mig genom skoltiden. Menmen, det är bara att hitta orken och viljan så ska det nog gå bra  (y)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0