Gud vad spänd man blir :D

2011-03-05

Nu så gäller det. Klockan har slagit åtta. Melodifestivalen har börjat - andra chansen är ikväll. "Oh my gud" med Daniel Karlsson gick ju till andra chansen. Båda jag och Maria hatar honom så om han går till final, så har jag och Maria bestämt att vi inte är svenskar längre, haha :D Vi vill inte skämma ut oss totalt.
Vi har pratat lite om till vilket land vi åker till. Och vi har tänkt på Danmark, vi ska bo på Legoland, käka glass med choklad. Choklad är det ända ordet jag kan på danska xd haha.

Ikväll, den 5 mars 2011 så avgörs det. Ska jag behöva bli dansk eller inte?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du blev Dansk:D Daniel Är Bäst ;)

2011-03-08 @ 18:13:14



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0