gud vilken kämpig dag :o

2011-03-28

I morse så tjutsade (stav?..) pappa mig till skolan. Väldigt skönt att slippa och vänta på en buss i ett blåsigt väder, och att inte förengång skull missa den. Skoldagen annars har varit lite kämpig tycker jag. Inte något som jag tänker ta upp här, det tillhör mitt privatliv. Men om du är så nyfiken så får du helt enkelt komma fram och fråga mig. Men det är bättre nu, iallfall en aning. Min humör är på bättre humör och jag har pratat ut mig. Men annars så ha skoldagen varit helt okej, och lång.

Har precis ätit mat nu ungefär. Har inte hunnit med så mke mera än skola och middag idag, haha. Jag vet inte precis vad jag mer ska skriva. Just nu så lyssnar jag lite på Minnah Karlssons musik och sitter vid facebook, och nu så ska jag nog kolla läget lite på andras bloggar ;) sees
(har ingen bra bild att visa :o)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0