i´m back :D

2011-03-27

mke dålig uppdatering, jag vet. Men jag har andra saker för mig på dagarna som är en aning viktigare än att blogga. Som skolan, läxer och uppgifter där ifrån, och så har man ju lite fritid med. Men egentligen så har jag inte haft för mig så mke idag. Bara för att man ställde om klockan igår och några andra klockor i dag så blev det lite strul för mig i morse med att gå upp i sängen ;) haha.

Det jag har tänkt mke på idag är att jag vill skaffa hamster igen. Min förra, med Morre till namnet, gick bort för kanske tre år sedan? saknar verkligen att ha något litet djur som kruper runt i rummet och på en. Men jag vet inte redigt om jag får ha en hamster, jag har inte ens frågat. Men jag skulle verkligen uppskatta att få en ny hamter. Delsvis så får jag mer saker att göra om dagarna och så får jag ju ha någon mysigt med mig att gosa med på kvällarna.
Saknar verkligen Morre <3

kanske inte den bästa bilden men man ägde ju inte precis den bästa kameran. Jag hade inte ens någon kamera förutom mobilen, jag var kanske runt 9 år eller något när bilden är tagen. Morre, vad är det för underligt namn egentligen? jag kommer ihåg dagen då jag fick honom som om det var igår, jag kommer ihåg när jag satt på min säng och tänkte ut på ett perfekt namn till honom medans mamma fick mixtra ihop buren, hihih.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0