idag så ska det bli mer bloggande

2011-03-11

Dagen som skapar helgen är här igen, fredag. Var en stund sen jag kom hem från skolan. Det mesta har nog varit bra idag, inget dåligt har hänt iallfall. Jag gjorde klart mina strumpor/sockor idag på slöjden :) jag har på mig dom nu, väldigt mysiga. Det kommer en bild på dom senare, har inte hunnit att få sockorna på bild än.

Bloggade knappt någonting igår eller dagen innan det. Men det är både för att jag är upptagen av annat och att datan är upptagen av andra. Men idag så känner jag på mig att jag kommer blogga mera än dom senaste dagarna:)
Vet inte precis vad jag ska göra nu? kanske ta kort på mina nya sockor eller vad man ska kalla dom för, så att det är klart. Så är det bara att sätta sig här så fort datan blir ledig igen. Men jag ska nog läsa några bloggar och så och sedan gå här ifrån :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0