Jag vart ensamen :(

2011-03-24

Haha, bloggade för några få minuter sedan. Men jag har lust och blogga men vet inte om vad. Vart ensamen hemma nyss, pappa åkte in till stan för att ha möte med Anna. Mamma jobbar väll fortfarande och Robin i skolan. Väldigt skönt att ha huset för sig själv, man kan vara sig själv. Alltså så är det helt vilt här hemma så fort jag har huset för mig. Jag har alltid hög musik på och dansar vilt vid hallspegeln, där fick ni vet något nytt om mig ;) Jag tänkte starta med 30-dagar igen. Har hittat vädligt många från mina vänner men jag måste ju bara välja en. Men jag ska läsa igenom alla nu så får vi se vilken jag gillar bäst, så kanske jag kan starta med det imorgon eller någonting? :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0