Jessica Andersson vann :o

2011-03-25

Som sagt som rubriken säger. Jessica Andersson vann lit´s dance 2011. Om jag ska vara ärlig så hade jag en aning om det men jag hejade själv på Frank faktiskt.

Kan fortfarande inte lägga upp några bilder på bloggen, vet inte vad som är fel? men jag orkar inte att börja styra med det nu så sent på kvällen. Isåfall så tar jag det i morgon istället, mycket bättre. Jag och Anna kanske skulle gå och kolla på en film? eller jag vill det, men så vill jag ha med henne oxå :) godnatt säger jag nu, ska nog inte blogga mera ikväll tror jag.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0